Tummia saunoja ja vaaleita sisustuksia – kurkista Naantalin messukohteisiin

Huone asuntomessutalossa

Vierailimme osassa asuntomessukohteita jo ennen messujen avautumista. Tule mukaan kierrokselle ihastelemaan sisustuksia!

Naantalin Asuntomessuilla talojen sisustukset ovat pääosin vaaleita ja harmonisia. Aiempina vuosina messukodeissa on käytetty enemmän tehostevärejä, nyt värejä on haettu luonnosta. Meren läheisyys lienee innoittanut sisustussuunnittelijoita, sillä sävyistä tulevat mieleen meren sinisyys ja rannassa kahisevat kaislat. Värejä löytyy eniten lastenhuoneista.

Taloissa on vaaleita pintoja, mutta ei enää kokovalkoista. Huonekasvit saavat usein suuren roolin. Kuva kohteesta Aurinkolinna.

Vain Omakotiliiton jäsenille

Omakotiliiton jäsenyys kannattaa, koska pienellä jäsenmaksulla varmistat, että saat ajankohtaista ja tärkeää tietoa asumisesta, neuvontaa ja rahanarvoisia etuja!

Omakotilehti on Omakotiliiton jäsenlehti, jonka jäsenet saavat neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa ajankohtaista tietoa ja asiantuntijoiden artikkeleita monipuolisesti asumisen eri osa-alueilta.

Perhe heittelee frisbeetä omakotitalon pihalla koiransa kanssa.