Sähköauton latauksessa avainasemassa on luotettava asennus

Garon-kotilatauslaite sopii sekä täyssähköauton että ladattavan hybridin kotilataukseen.

Suunnitteletko sähköauton hankintaa? Kotilatauspisteen hankinnan vaiheissa kannattaa luottaa sähköalan ammattilaisiin. Asentaminen vaatii hyvää etukäteissuunnittelua. Pekka Ylänne tilasi kotiinsa latauspisteen omalta sähköyhtiöltään.

“Olin jo pitkään miettinyt sähköauton hankkimista, ja tänä keväänä tein hankinnan”, kertoo Pekka Ylänne.

Ennen sähköautoa hän oli ajanut hybridiautolla muutaman vuoden. Uuden sähköauton kotilatauspisteen hankintapaikan valinta sujui luontevasti.