Parasta kotona on… luonto

Kuva: Martti Kataja

Omakotiviikkoa juhlistaaksemme kysyimme jäseniltämme, mikä omassa kodissa on parasta. Saimme kymmeniä vastauksia ja kuvia, joista huokui tyytyväisyys omasta kodista ja sen ympäristöstä, josta löytyy paljon rauhaa ja iloa tuovia asioita.

Vastauksia ja kuvia tulvi postiimme jopa siinä määrin, että julkaisemme niitä osissa. Tässä jutussa keskitymme pihaan, puutarhaan ja luontoon kodin ympärillä, sillä ne mainittiin ylivoimaisesti useimmin kodin parhaiksi asioiksi. Tervetuloa kurkistamaan muiden kotipiireihin! Sisätiloihin voit kurkata jutussa Parasta kotona on… tunnelma ja touhuaminen.

Vain Omakotiliiton jäsenille

Omakotiliiton jäsenyys kannattaa, koska pienellä jäsenmaksulla varmistat, että saat ajankohtaista ja tärkeää tietoa asumisesta, neuvontaa ja rahanarvoisia etuja!

Omakotilehti on Omakotiliiton jäsenlehti, jonka jäsenet saavat neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa ajankohtaista tietoa ja asiantuntijoiden artikkeleita monipuolisesti asumisen eri osa-alueilta.

Avainsanat jotka liittyvät artikkeliin

Perhe heittelee frisbeetä omakotitalon pihalla koiransa kanssa.