Loviisan messukodeissa on luksusta ja kotoisuutta

Villa Havu -hirsitalossa haluttiin arkkitehtuurin tuovan mieleen venevajat ja saariston talot.

Asuntomessukodit ovat selkeitä ja ylellisiä. Kurkkaa maistiaisia kodeista!

Loviisan messualue on Loviisanlahden itäiselle rannalle rakentuva uusi, merellinen Kuningattarenrannan asuinalue. Ranta ilta-auringossa tarjoaa harvinaisen mahdollisuuden omarantaiseen asumiseen lähes kaupungin keskustassa.

Alueelta avautuvat näkymät vastarannalle historialliseen, 1700-luvulta peräisin olevaan alakaupunkiin. Kelluva kävelysilta mahdollistaa kulkemisen messualueelta suoraan kauniiden suola-aittojen Laivasillalle ja siitä edelleen vanhan kaupungin kautta Loviisan keskustaan.