Parasta kotona on… tunnelma ja touhuaminen

Omakotiviikon kunniaksi keräsimme jäseniltä vastauksia siihen, mikä omassa kodissa on parasta. Lämmin kiitos vastauksista, joita tulvi postiimme runsaasti. Vastauksissa nousi esiin tunnelma, itselle sopiva kokonaisuus ja arjen hyvät hetket, joita koti mahdollistaa.

Lukijoilta saamissamme vastauksissa ylivoimaisesti eniten kotona toi iloa ympärillä oleva luonto ja piha, sen eläimet ja pihalla oleminen. Näitä vastauksia käydään läpi jutussa Parasta kotona on… luonto. Tässä jutussa nostetaan esiin sitten sitä kaikkea muuta ihanaa kotona, mistä kotona nautitaan.

Kuva: Henna-Kaisa Sivonen