Kotivakuutus on turva tulevaisuuteen

Kohonneet asumiskustannukset saavat miettimään keinoja säästää kustannuksissa. Kotivakuutuksesta ei kannata missään nimessä luopua, mutta vakuutusmaksuja on mahdollista alentaa kilpailuttamalla vakuutuksia tai kasvattamalla omavastuun määrää. Tarkista nykyinen vakuutusturvasi ja pohdi, vastaako vakuutuksesi juuri sinun tarpeitasi.

Kotivakuutus antaa taloudellista turvaa yllättäviin tilanteisiin. Varkaus, vesivahingot, tulipalo – nämä ja moni muu yllättävä tilanne voivat tuoda mukanaan korjaustarpeita, muuttuneita asumisjärjestelyitä, turvattomuuden tunnetta ja muita muutoksia arkeen. Kun asumismenot ovat muutenkin suuret, on yllättävistä menoista vaikea selvitä.

Juuri näihin tilanteisiin tuo vakuutus turvaa. ”Kotivakuutuksen ajatus on suojata oma taloudellinen asema yllättävissä tilanteissa, jotka vaikuttavat omaan arkielämään”, kiteyttää IF-kotivakuutuksen tuotepäällikkö Jussi Lindström. Keskeistä on, että vakuutus on voimassa. Vakuutus kattaa vain vahinkoja, jotka syntyvät tai tapahtuvat vakuutuksen voimassaoloaikana.

Vain Omakotiliiton jäsenille

Omakotiliiton jäsenyys kannattaa, koska pienellä jäsenmaksulla varmistat, että saat ajankohtaista ja tärkeää tietoa asumisesta, neuvontaa ja rahanarvoisia etuja!

Omakotilehti on Omakotiliiton jäsenlehti, jonka jäsenet saavat neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa ajankohtaista tietoa ja asiantuntijoiden artikkeleita monipuolisesti asumisen eri osa-alueilta.

Avainsanat jotka liittyvät artikkeliin

Perhe heittelee frisbeetä omakotitalon pihalla koiransa kanssa.