Kierrätyssisustusta ja pieniä pihoja – Valkeakosken Talonäyttelyssä nousi esiin tavallisuus

Valkeakosken Talonäyttelyssä esiteltiin kymmenen maltillista kotia niin kooltaan kuin materiaalivalinnoiltaankin. Keräsimme yhteen inspiraatiota sisustuksesta ja pihoista.

Mitä kuuluu Sätereille?

Kesäkuun Omakotilehdessä esittelimme Säterin pariskunnan, joka rakensi Valkeakosken näyttelyalueelle jo yhdeksännen yhteisen talonsa. Näyttelyssä pääsimme vierailemaan valmistuneessa talossa, joka oli rakentunut pitkälti taiteen ympärille. Anneli Säteri kertoi, että pariskunnan mukana pitkään mukana kulkeneille tauluille oli suunniteltu ensin paikat, ja talon suunnitelmat olivat alkaneet rakentua niiden ympärille.