Isolla terassilla halutaan puuhailla monipuolisesti

Terassi yhdistyy saumattomasti sisätiloihin, kun oleskelutiloista tai makuuhuoneesta aukeavat suuret liukuikkunat. Ikkunat avaamalla sisä- ja ulkotila ovat yhtä. ulkotuli jakaa tilaa. Joutsela.

Terassilla ollaan tavallaan välitilassa, ulkona luonnon äänten ja tuoksujen äärellä, mutta silti kotona. Terassilla halutaan niin syödä, seurustella kuin kylpeäkin, ja siksi ne ovat usein isoja. Keräsimme terassikuvia Lohjan Asuntomessuilta inspiraatiolähteeksi. Muistathan hyödyntää kotitalousvähennyksen, jos rakennutat kotiisi uutta terassia.