Piha kerralla valmiiksi – vanha metsänpohja päivittyi pihasuunnittelijan avulla kauniiksi pihaksi

Pihan pohja on kunttaa. PIhavalaistuksena on matalia tolppalamppuja.

Omakotitalon piha suunniteltiin uusiksi muuton yhteydessä. Pihan haluttiin sointuvan ympäröivään metsään.

Kun Jaana Ravantti osti miehensä kanssa omakotitalon Sipoosta vuosi sitten, hänelle oli heti selvää, että he ottaisivat ammattilaiset apuun pihan suunnittelussa ja toteutuksessa. Myös edelliseen kotiin oli toteutettu ihana pihasuunnitelma, joten pariskunta tiesi, mitä odottaa.

Uuden kodin piha oli vanhaa metsänpohjaa, jossa oli savivuoria siellä täällä. ”Emme olisi osanneet tehdä täällä mitään. Halusimme saada pihan kerralla kuntoon”, Ravantti sanoo.