Yhteisöasuessa eri lahjat tulevat yhteen

Kuvassa Tarkiaisten perhe eli Esa, Johannes, Eemil, 5, Benjamin, 8,Tuulikki, Aija, Arja ja Jukka. Aija ja Jukka ovat käymässä Saukkosenperhe kodista. Paritalon molemmissa asunnoissa on avara ja korkea keittiö-olohuone. Kuvassa ollaan mummin ja vaarin eli Arjan ja Esan puolella, jossa myös usein syödään yhdessä.

Tarkiaisten kotona asuu kolme sukupolvea sekä säännöllisesti perhehoitolaisia. Moninainen joukko sopii hyvin yhteen ja jokaiselle on paikkansa yhteisössä.

Nurmijärveläisessä paritalossa on joskus aika kova mekkala. Silloin Esa Tarkiainen muistuttaa itseään – ja ajatus tulee helposti –että nauti näistä vuosista, ne ovat nopeasti ohi. Juuri nyt talo on täynnä elämää, ja se on rikasta juuri niin.

Kotona kahden perheen talossa asuvat Esan lisäksi hänen vaimonsa Arja, heidän poikansa Johannes, tämän vaimo Tuulikki sekä heidän lapsensa, Benjamin ja Eemil. Säännöllisesti, pari kertaa kuukaudessa, kotona on myös vaihtuvasti tuttuja perhehoidon asukkaita. Nyt kotona ovat Jukka ja Aija, jotka ovat Tarkiaisilla tällä erää muutaman viikon.

Vain Omakotiliiton jäsenille

Omakotiliiton jäsenyys kannattaa, koska pienellä jäsenmaksulla varmistat, että saat ajankohtaista ja tärkeää tietoa asumisesta, neuvontaa ja rahanarvoisia etuja!

Omakotilehti on Omakotiliiton jäsenlehti, jonka jäsenet saavat neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa ajankohtaista tietoa ja asiantuntijoiden artikkeleita monipuolisesti asumisen eri osa-alueilta.