Vuoden mökkiläinen juhlii pyöreitä kesämökillään

Vuoden mökkiläinen Inna-Pirjetta Lahti
Vuoden mökkiläiseksi valittu Inna-Pirjetta Lahti on vaikuttajamarkkinointiin erikoistuneen PING Helsingin perustaja ja toimitusjohtaja. Hän kertoo mökkeilystä Instagramissa tilillä @kesalahti_lodge.

Vuoden mökkiläisen Inna-Pirjetta Lahden mökillä Savossa on vietetty monia upeita hetkiä. Tänä kesänä mökki täyttyy taas ilosta, kun vuorossa on Inna-Pirjetan ja hänen miehensä viisikymppiset.

Kesäaamulla varhain, kun teini-ikäiset pojat vielä kiskovat hirsiä mökissä, Inna-Pirjetta Lahti työntää kanootin vesille Unnukkaveden peilityyneen veteen. Pitkälle melontaretkelle on pakattu mukaan aamupalatarvikkeet.

Kotona Helsingissä Vuoden mökkiläiseksi valitun viestintäyrittäjän ja kolmen pojan äidin arki saattaa olla täyttä, mutta mökillä Savon saaressa on tilaa latautua. Mökillä maailma näyttää ja kuulostaa toisenlaiselta. Yöt ovat alkukesästä huikean valoisia, kuikat ja joutsenet huutavat järvellä.

Inna-Pirjetan ja hänen viisihenkisen perheensä mökki sijaitsee Savossa Unnukan saaressa, Varkauden ja Leppävirran alueella. Kotoa on reilu neljän tunnin ajomatka. Jo venerantaan saapuminen on osa mökkinautintoa. Saarimökki ei ole koskaan tuntunut hankalalta, oikeastaan päinvastoin. Matka tehdään veneellä tai talvisin moottorikelkalla.

”Viimeistään veneen ohjaimissa teinienkin valitukset loppuvat. Siirtymä saareen on seikkailullinen elementti, sellaisenaan just meidän perheen juttu. Talvisin matka voidaan tehdä pilkkopimeässä arktisissa olosuhteissa.”

Inna-Pirjetta Lahti

Vain Omakotiliiton jäsenille

Omakotiliiton jäsenyys kannattaa, koska pienellä jäsenmaksulla varmistat, että saat ajankohtaista ja tärkeää tietoa asumisesta, neuvontaa ja rahanarvoisia etuja!

Omakotilehti on Omakotiliiton jäsenlehti, jonka jäsenet saavat neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa ajankohtaista tietoa ja asiantuntijoiden artikkeleita monipuolisesti asumisen eri osa-alueilta.

Avainsanat jotka liittyvät artikkeliin

Perhe heittelee frisbeetä omakotitalon pihalla koiransa kanssa.