Ulkokalusteiden keväthuolto

Vihreäksi maalatut, kiiltävät terassikalusteet terassilla. Väri sointuu terassin vihreään aitaan.
Perinteinen Sundborn-ulkokalusteryhmä on käsitelty pellavaöljymaalilla. Aito pellavaöljymaali hengittää ja takaa helpon huollettavuuden. Kuva: Westanqvarn

Ulkokalusteille säänvaihtelut heittävät monta haastetta. Kalusteet säilyvät kesästä toiseen sään- ja katseenkestävinä, kun ne huolletaan oikein.

Suomen lyhyt suvi pitenee mukavasti, kun ulkoilmaelämästä otetaan kaikki irti. Pihoilla, patioilla ja terasseilla viihdytäänkin keväästä syksyyn. Ulkokalusteille

Terassikauden edellä on hyvä hetki tutkia ulkokalusteiden kunto. Keväthuolto puhdistaa, suojaa ja kaunistaa vanhatkin kalusteet uuteen iskuun. Materiaalit oikein huomioiva huolto pidentää merkittävästi kalusteiden käyttöikää.

Vain Omakotiliiton jäsenille

Omakotiliiton jäsenyys kannattaa, koska pienellä jäsenmaksulla varmistat, että saat ajankohtaista ja tärkeää tietoa asumisesta, neuvontaa ja rahanarvoisia etuja!

Omakotilehti on Omakotiliiton jäsenlehti, jonka jäsenet saavat neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa ajankohtaista tietoa ja asiantuntijoiden artikkeleita monipuolisesti asumisen eri osa-alueilta.