Varsinais-Suomen Piiri
VARSINAIS-SUOMEN PIIRIN ALUEEN JÄSENTALOUKSIEN MÄÄRÄ KASVUSSA! (8.8.2022)

Omakotiliiton Varsinais-Suomen piirin alueen jäsenyhdistysten jäsenmäärät jälleen nousussa!
Yhteenlaskettu jäsentalouksien määrä on jo yli 13 000, yhdistystoimintaa vaikeuttaneiden koronavuosien jälkeen.
Varsinais-Suomen piirissä toimii nelisenkymmentä jäsenyhdistystä.

Naantalin asuntomessut 15.7.-14.8.2022 V-S piirin toiminta-alueella, ovat edesauttaneet
jäsentalouksien kasvua. Omakotiliiton osastolla ovat aktiiviset vapaaehtoiset kertoneet messuvieraille
omakotiyhdistysten toiminnasta ja jäsenyyden tuomista mittavista eduista. Tärkeinä etuina koetaan olevan jäsenpalveluun liittyvät edut, kuten kattavat neuvontapalvelut, lakineuvonta lähes tärkeimpänä sekä lisäksi mm. rakennus- , puutarha- ja jätevesineuvonta. Lisäksi ovat monipuoliset webinaarit ajankohtaisista, jäsentalouksiemme asumista ja kustannuksia koskettavista aiheista. Webinaarien tallenteet ovat jäsenten katsottavissa itselleen sopivana aikana Omakotiliiton verkkosivujen kautta.
Jäsenkorttia vilauttamalla jäsenemme saavat myös mittavia alennuksia yhteistyökumppaneiltamme.