Varsinais-Suomen Piiri
Torstai 15.2.2024
MASKUUN UUSI OMAKOTIYHDISTYS!
Maskun kuntaan perustettiin Varsinais-Suomen piirin alueen uusin omakotiyhdistys torstaina 15.2. Humikkalan majalla olleessa info- ja perustamistilaisuudessa. Uusi yhdistys sai nimekseen Maskun Omakotiyhdistys ry.

Perustamistilaisuuteen oli saapunut mukavasti väkeä ja Omakotiliiton V-S piirin tarjoamat pullakahvitkin maistuivat paikallaolijoille. Tilaisuudessa alustukset esittivät V-S piirin pj Harri Nurmi ja Omakotiliiton järjestöpäällikkö Sami Toivanen. Perustamiskokouksen puheenjohtajana toimi Harri Nurmi ja sihteerinä Sami Toivanen.

Yhdistys perustettiin yksimielisesti ja innokkaista läsnäolijoista löytyivät myös helposti puheenjohtaja ja hallituksen jäsenet. Heti perään pidettiin sitten Maskun Omakotiyhdistyksen hallituksen järjestäytymiskokous ja näin myös yhdistyksen toimihenkilöt saatiin nimettyä joustavasti.

Maskun Omakotiyhdistys ry on V-S piirin 39. toimiva jäsenyhdistys. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Alla Maskun Omakotiyhdistys ry:n hallituksen jäsenet yhteiskuvassa: