Jyvässeudun Omakotiyhdistys ry on 27.11.1973 perustettu Suomen Omakotiliitto ry:n valtakunnallinen jäsenyhdistys, joka kuuluu Keski-Suomen piiriin.

Yhdistyksen tavoitteena on puoluepoliittisesti sitoutumattomana valvoa omakotitalon-, vapaa-ajan asuntojen- sekä pientalokiinteistönomistajien oikeudellisia, taloudellisia ja yhteiskunnallisia etuja sekä edistää, ohjata ja kehittää pientalovaltaista asumismuotoa sekä parantaa asumisviihtyvyyttä. Lisäksi pyrkimyksenä on edistää pientalon remontointiin, peruskorjaukseen ja rakentamiseen sekä näiden teettämiseen liittyvää tietoutta ja neuvontaa.

Toiminta-alueemme on koko Keski-Suomi keskittyen Jyväskylään. Jäseneksi voi liittyä omakotitalon, paritalon, rivitalon, vapaa-ajan asunnon tai muun kiinteistön omistaja tai osakkeenomistaja tai henkilö, joka on omakotitoiminnasta kiinnostunut.

Jäseninä meillä on jo yli 600 taloutta.

Jäsenmaksu on 27 euroa vuodessa.

Vuosikokous tiistaina 5.3.2024 klo 17.00

Jyvässeudun Omakotiyhdistys ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään tiistaina 5.3.2024 klo 17:00 Viherlandian Viherniekka kokoussalissa, Kammintie 6, Jyväskylä

Käsiteltävinä asioina ovat sääntömääräiset 8. § mukaiset asiat.

Tilaisuuden aluksi Viherlandian toimitusjohtaja Erja Pirnes esittää tervehdyksen klo 17:00 – 17:30.

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu.

Tervetuloa!

Inspiroidu Jyväskylän Rakennusmessuilla 17.−19.3.2024 Paviljongissa, Jyväskylässä!
– Jäsenedulla 2 lippua yhden hinnalla!

Lue lisää edusta

Jyvässeudun Omakotiyhdistyksen kotisivut 04/2019 asti löytyvät osoitteesta http://www.jsoky.fi/.

Haluan liittyä jäseneksi!
Jyvässeudun Omakotiyhdistys