Liittymiskampanja Pohjois-Karjalan Sähkö

Tee Omakoti Priima -sähkösopimus ja liity jäseneksi!

Pohjois-Karjalan Sähkö maksaa ensimmäisen vuoden jäsenmaksusi Suomen Omakotiliiton yhdistykseen kun teet Priima -sähkösopimuksen. Sopimuksen tekemisen edut:

1. Pohjois-Karjalan Sähkö maksaa ensimmäisen vuoden jäsenmaksusi Suomen Omakotiliiton yhdistykseen – arvo noin 25 €. Edun ehtona on se, että sähkösopimuksen aloittamiselle ei ole estettä.
  2. Jatkuva jäsenetu Suomen Omakotiliiton yhdistyksen jäsenelle: kuukausimaksu -50 %. Normaalisti 4,56 €/kk, jäsenelle 2,28 €/kk – jäsenedun arvo vuosittain 27 €

Sopimuksen tekemällä valtuutat Pohjois-Karjalan Sähkön ilmoittamaan jäsentiedot Suomen Omakotiliitolle. Tilauksen jälkeen Suomen Omakotiliitto kirjaa jäsentiedot ja lähettää laskun Pohjois-Karjalan Sähkölle. Sinun ei tarvitse tehdä mitään. Huom! Älä täytä erillistä liittymislomaketta Omakotiliiton sivulla!

Jos linkin lomake ei toimi, sivun päivittäminen usein auttaa. Voit kokeilla myös avata lomakkeen toisessa internetselaimessa.

Edun arvo ensimmäisenä vuonna yli 50 €

Perhe heittelee frisbeetä omakotitalon pihalla koiransa kanssa.