Kirjautumisohje

Verkkosivuille kirjautuminen & uuden salasanan tilaaminen

Uutta salasanaa voi pyytää – ja saada varmistuskoodin – vain siihen sähköpostiosoitteeseen, joka on kirjattu jäsentietoihisi. Mikäli tiedoissasi ei ole s-postiosoitetta tai se löytyy rekisteristämme jostain syystä useampaan kertaan, salasanan tilaus ei onnistu. Ota tällöin yhteyttä Omakotiliiton toimistoon: toimisto@omakotiliitto.fi tai p. 09 680 3710.

”Kirjaudu sisään” -painike löytyy sivuston oikeasta yläkulmasta.

• Kun kirjaudut ensimmäistä kertaa, tilaa itsellesi uusi salasana/varmistuskoodi sähköpostiisi: klikkaa kirjautumisnäkymässä ”Tilaa uusi salasana”. Pääset myös tästä uuden salasanan tilaussivulle.
  • Syötä sähköpostiosoitteesi ja paina ”Lähetä”. Sähköpostisoitteeseesi lähetetään varmistuskoodi, joka sinun tulee syöttää seuraavalle sivulle. Selainta tai välilehteä ei saa sulkea missään vaiheessa prosessia.
  • Varmistuskoodin avulla pääset asettamaan itsellesi mieluisan salasanan.
  • Kirjautumisen onnistuttua Kirjaudu sisään- ja Liity jäseneksi-painikkeiden tilalle tulee Oma jäsenyys-painike. Sisään kirjautuneena näet verkkosivuilla kaikki jäsenille suunnatut sisällöt, kuten webinaaritallenteet ja Omakotilehden maksumuurin takana olevat jutut.

1 – Kirjautuminen: Omakotiliitto.fi

Kun kirjaudut sivuille ensimmäistä kertaa, klikkaa kohdasta ”Tilaa uusi salasana

2 – Omakotiliitto Sense

Kirjoita sähköpostiosoitteesi kenttään ja klikkaa ”Lähetä” Sähköpostiosoitteeseesi lähetetään varmistuskoodi, joka sinun tulee syöttää seuraavalle sivulle. Älä sulje selainta tai välilehteä missään vaiheessa prosessia.

3 – Tärkeää: Älä siirry pois tästä näkymästä

Mikäli tietosi täsmäävät, olemme lähettäneet sähköpostiisi varmistuskoodin. Syötä varmistuskoodi lomakekenttään ”Varmistuskoodi” ja klikkaa ”Lähetä”.

Varmistuskoodin lähettäjä on noreply@mg.avoine.com. Sähköposti on lähetetty otsikolla Salasanan palautus, eikä se sisällä lainkaan linkkejä. Tarkista sähköpostisi toisella selaimella tai avaamalla selaimeesi uuden välilehden.

Tarkistathan myös roskapostikansion, jos viestiä ei näy sähköpostin saapuneissa viesteissä.

4 – Uuden salasanan asettaminen

Varmistuskoodin syöttämisen jälkeen pääset asettamaan itsellesi mieluisan salasanan. Salasanan on oltava vähintään 10 merkkiä pitkä, ja suosittelemme erikoismerkkien ja numeroiden käyttöä. Kun olet kirjoittanut ja vahvistanut salasanan, klikkaa ”Jatka”.

5 – Salasana vaihdettu

Salasanasi on nyt vaihdettu. Klikkaa ”Siirry kirjautumiseen”.

6 – Kirjaudu uudella salasanalla

Voit nyt kirjautua Omakotiliiton verkkosivuille. Kirjoita ylempään kenttään jäsennumerosi tai sähköpostiosoitteesi, ja Salasana-kenttään valitsemasi uusi salasana.

7 – Kirjautuminen onnistui

jos käytät henkilökohtaista laitetta, voit nopeuttaa tulevia kirjautumiskertoja klikkaamalla ”Muista kirjautumiseni”. Klikkaamalla Siirry palveluun-painiketta pääset Omakotiliiton verkkosivuille.

Perhe heittelee frisbeetä omakotitalon pihalla koiransa kanssa.