Kotisiivous ja kotiapu

Edun on neuvotellut: Suomen Omakotiliitto Ry

Helpompi arki – säännöllisellä kotiavulla tai kotisiivouksella

Tarjoamme Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille säännöllisen kotisiivouksen ensisiivouksesta tai kotiapupalvelun ensimmäisestä käynnistä -25% (2.-4. Krt/kk) tai kertasiivouksesta -10%.

Asunnon koosta ja tilatusta palvelusta riippuen etusi jopa 120 €.

Kotiringin toiminta-alueen, palveluiden sisällöt ja kokonaishinnat voi tarkistaa osoitteesta www.kotirinki.fi lisäämällä halutun alueen postinumeron ja kodin pinta-alan.

Kotisiivoukset samalta, oman alueesi Kotirinki-yrittäjältä

Kotirinki on kotisiivous- ja kotiapupalveluita tarjoava valtakunnallinen yritys, jonka siivoukset toteuttavat paikalliset, vastuulliset ja koulutetut Kotirinki-yrittäjät. Olemme palvelleet asiakkaitamme jo 20 vuoden ajan.

Kotirinki toimii yli 50 paikkakunnalla Uudenmaan, Kanta-Hämeen, Päijät-Hämeen, Pirkanmaan, Keski-Suomen ja Pohjois-Pohjanmaan alueella.

Asiakkaanamme saat säännöllisen, laadukkaan siivous- tai kotiapupalvelun samalta tutulta tekijältä. Arvonlisäverottomasti palvelut saa turvallisempaan ja onnellisempaan kotona asumiseen, jos terveydelliset ja iän tuomat perusteet sen mahdollistavat. Saat kauttamme myös kertaluontoisia siivouspalveluita, kuten kevät- ja joulusiivoukset, muuttosiivoukset ja ikkunoiden pesut.

Tyytyväinen tekijä on laadun tae; reaaliaikaisesti mitatut asiakastyytyväisyys on 4,75/5 ja yrittäjätyytyväisyys 4,6/5. Toimintamme on vakuutettu ja kuulumme Luotettava Kumppani -ohjelmaan. Kotiringille on myönnetty Avainlippu-tunnus merkiksi suomalaisesta työstä.

Perhe heittelee frisbeetä omakotitalon pihalla koiransa kanssa.