Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu
Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa. Huom! Nyt loppuvuosi maksutta!

Liity nyt

Jäsenkirje 4/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

Materiaalit & Jäsenhankinnan tuki

Materiaalit

Yhdistys saa markkinointitarkoituksiin veloituksetta esitteitä ja omakotilehtiä. Tilaa materiaalit liiton toimistolta hyvissä ajoin (vähintään viikko ennen tarvetta)

1. UUTTA - ja  voimassa vain vuonna 2017!

MAKSUTON MESSUPAKETTI!

Messupaketti sisältää yhden kutakin alla mainittua tuotetta per päivystäjä.
- huomioliivi
- avainkaulanauhan
- kuitukangaskassi
- kynä
+ haluamanne määrä esitteitä ja lehtiä
Tilaa tämä messupaketti tästä linkistä.

2. Kaikki tilattavat tuotteet (myös maksulliset)

Alta voit tutustua kaikkiin tuotteisiimme (myös maksullisiin), ja tilata materiaalia valmiin lomakkeen kautta, tästä linkistä.

Maksuttomat materiaalit yhdistykselle:

Liittymisesite, A5, 6 sivua. Mukana jäseneksiliittymiskortti. (Lue esite) Talon huoltokirjavihko - maksutta kaikille jäsenille.

Liiton edunvalvontaesite: Omakotiliiton asumispoliittiset tavoitteet 2020.
A4, 6 sivua.  (Lue esite)
 Omakotilehti -jäsenlehti

Pientaloalueiden valokuituratkaisut -opas  (Avaa opas)
 Liittymislahja: Kaikki kompos-toinnista ja maanparannuksesta -kirja  (Lue kuvaus)

Ilmapallot + kupit ja tikut, vihreä.
Liiton logo + Pientaloasukkaiden puolestapuhuja, Hyvät jäsenedut, Liity jäseneksi, www.omakotiliitto.fi Ilmapuhallin ja lattiateline lainattavissa liiton toimistolta.

Maksullisia tuotteita:

Karkit, pehmeä, hedelmäsekoitus, liiton logolla. Hinta 13,50 €/kg. Lippis, harmaa, one size, liiton logolla. Hinta 6,00 €/kpl.

Kuitukangaskassi, vihreä

Hinta: 1,90 €/kpl

Kangaskassi, harmaa, puuvillaa. Liiton logo + teksti Palveluneuvontaa  Edunvalvontaa  Yhdessä. Hinta: 2,50 €/kpl.

Avainkaulanauha "jojolla", liiton logolla
Hinta 1,50 €/kpl

Salkoviiri ns. isännänviiri, liiton uudella logolla - 45 €/kpl

isännänviiri

Kuulakynä 2017, liiton logolla, Suomi100-väreissä. Hinta 0,85 €/kpl.

Kuulakynä 2016, liiton logolla. Hinta 0,85 €/kpl. Vielä muutamia kappaleita jäljellä.

T-paita, vihreä, puuvillaa, useita kokoja. Liiton logo edessä vasemmalla. Selässä slogan Asumisen asialla + liiton www-osoite. Hinta: 6 €/kpl Huomioliivi "Team Omakotiliitto"
Hinta 4,50 €/kpl

Talonmuotoiset pehmoheijastimet Omakotiliiton logolla. Heijastimet ovat CE-merkittyjä. Kiinnitys rengas/papukaijalukolla, pakattuna yksittäispusseihin käyttöohjeen kanssa.
Hinta 0.90 €/kpl + postituskulut.

Muut:
- Osoitetarra-arkki - 0,85 €/kpl
- Jousiheijastin, liiton logolla - 1,50 €/kpl (tilap. LOPPU)
- Pöytästandaari, liiton logolla - 43,50 €/kpl
- Salkoviiri ns. isännänviiri, liiton vanhalla logolla - nyt -50% = 22,50 €/kpl

- Ansiomerkit: Omakotiliitolla on kunniakirja (0 €) sekä pronssinen (30 €), hopeinen (100 €) ja kultainen ansiomerkki (270 €). Ansiomerkkejä myönnetään anomuksesta liiton ja sen jäsenyhdistysten toiminnassa ansioituneille jäsenyhdistysten henkilöjäsenille. Ansiomerkit myöntää liiton hallitus tai työvaliokunta. Esityksen kunniakirjan ja ansiomerkin myöntämisestä voivat tehdä liiton jäsenyhdistykset, niiden muodostamat paikallisjärjestöt, piirijärjestöt ja liiton sääntömääräiset toimielimet. Esitykset on tehtävä hallituksen vahvistamalla lomakkeella. Lomakkeet ja lisätietoja saa järjestöpäällikkö Sami Toivaselta tai järjestöasiantuntija Riikka Hyväriseltä, kts yhteystiedot.

Muista, Omakotiliitto tukee yhdistyksiä jäsenhankinnassa!

Yhdistykselle maksetaan 3 euron palkkio kaikista uusista maksaneista jäsenistä (jotka ovat liittyneet ajalla 1.11.-31.10.) kun yhdistys on saanut uusia jäseniä enemmän kuin vuoden aikana yhdistyksestä on eronnut.

Uusien jäsenten hankintaan liittyvä palkkio auttaa yhdistystä seuraavana vuonna rahoittamaan seuraavan vuoden jäsenhankintaa ja jäsenviestintää.

Liittymislahja tapahtumiin jäsenhankinnan tueksi

Omakotiliiton sekä järjestöön kuuluvien piirien ja yhdistysten messujen ja tapahtumien yhteydessä tapahtuvaa jäsenhankintaa tuetaan liittymislahjalla. Se voi esimerkiksi olla kirja, jonka uusi jäsen saa saman tien tapahtumassa mukaansa. Liitto vastaa liittymislahjojen hankinnasta ja lahja vaihtelee menekin mukaan.