Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu
Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa.

Liity nyt

Jäsenkirje 1/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

Materiaalit & Jäsenhankinnan tuki

Materiaalit

Yhdistys saa veloituksetta käyttöönsä esitteitä ja omakotilehtiä markkinointitarkoituksiin. Tilaa materiaalit liiton toimistolta hyvissä ajoin.

Tilaa materiaalia valmiin lomakkeen kautta, tästä linkistä.

Maksuttomat materiaalit yhdistykselle:

Liittymisesite, A5, 6 sivua. Mukana jäseneksiliittymiskortti. (Lue esite) Talon huoltokirjavihko - maksutta kaikille jäsenille.

Liiton edunvalvontaesite: Omakotiliiton asumispoliittiset tavoitteet 2020.
A4, 6 sivua.  (Lue esite)
 Omakotilehti -jäsenlehti

Pientaloalueiden valokuituratkaisut -opas  (Avaa opas)
 Liittymislahja: Kaikki kompos-toinnista ja maanparannuksesta -kirja  (Lue kuvaus)

Ilmapallot + kupit ja tikut, vihreä.
Liiton logo + Pientaloasukkaiden puolestapuhuja, Hyvät jäsenedut, Liity jäseneksi, www.omakotiliitto.fi Ilmapuhallin ja lattiateline lainattavissa liiton toimistolta.

Maksullisia tuotteita:

Karkit, pehmeä, hedelmäsekoitus, liiton logolla. Hinta 13,50 €/kg. Lippis, harmaa, one size, liiton logolla. Hinta 6,00 €/kpl.

T-paita, vihreä, puuvillaa, useita kokoja. Liiton logo edessä vasemmalla. Selässä slogan Asumisen asialla + liiton www-osoite. Hinta: 6 €/kpl Kangaskassi, harmaa, puuvillaa. Liiton logo + teksti Palveluneuvontaa  Edunvalvontaa  Yhdessä. Hinta: 2,50 €/kpl.

Kuulakynä, liiton logolla. Hinta 0,85 €/kpl.  Salkoviiri ns. isännänviiri, liiton uudella logolla - 45 €/kpl
       isännänviiri

Muut:
- Osoitetarra-arkki - 0,85 €/kpl
- Jousiheijastin, liiton logolla - 1,50 €/kpl (tilap. LOPPU)
- Pöytästandaari, liiton logolla - 43,50 €/kpl
- Salkoviiri ns. isännänviiri, liiton vanhalla logolla - nyt -50% = 22,50 €/kpl

- Ansiomerkit: Omakotiliitolla on kunniakirja (0 €) sekä pronssinen (30 €), hopeinen (100 €) ja kultainen ansiomerkki (270 €). Ansiomerkkejä myönnetään anomuksesta liiton ja sen jäsenyhdistysten toiminnassa ansioituneille jäsenyhdistysten henkilöjäsenille. Ansiomerkit myöntää liiton hallitus tai työvaliokunta. Esityksen kunniakirjan ja ansiomerkin myöntämisestä voivat tehdä liiton jäsenyhdistykset, niiden muodostamat paikallisjärjestöt, piirijärjestöt ja liiton sääntömääräiset toimielimet. Esitykset on tehtävä hallituksen vahvistamalla lomakkeella. Lomakkeet ja lisätietoja saa järjestöpäällikkö Sami Toivaselta tai järjestöasiantuntija Riikka Hyväriseltä, kts yhteystiedot.

Muista, Omakotiliitto tukee yhdistyksiä jäsenhankinnassa!

Yhdistykselle maksetaan 3 euron palkkio kaikista uusista maksaneista jäsenistä (jotka ovat liittyneet ajalla 1.11.-31.10.) kun yhdistys on saanut uusia jäseniä enemmän kuin vuoden aikana yhdistyksestä on eronnut.

Uusien jäsenten hankintaan liittyvä palkkio auttaa yhdistystä seuraavana vuonna rahoittamaan seuraavan vuoden jäsenhankintaa ja jäsenviestintää.

Liittymislahja tapahtumiin jäsenhankinnan tueksi

Omakotiliiton sekä järjestöön kuuluvien piirien ja yhdistysten messujen ja tapahtumien yhteydessä tapahtuvaa jäsenhankintaa tuetaan liittymislahjalla. Se voi esimerkiksi olla kirja, jonka uusi jäsen saa saman tien tapahtumassa mukaansa. Liitto vastaa liittymislahjojen hankinnasta ja lahja vaihtelee menekin mukaan.