Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu
Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa.

Liity nyt

Jäsenkirje 4/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

Liity nyt jäseneksi, se kannattaa!

Omakotiliitto kansalaisjärjestönä edustaa pientaloasukkaita ja vapaa-ajan asukkaita lainsäädännön valmistelussa ja kehittämisessä. Viimeaikoina olemme vaikuttaneet mm. energiatodistuslain uudelleen käsittelyyn, jätevesiasetuksen siirtymäajan pidentämiseen ja jätevesiasetuksen uudelleen arviointiin sekä nostaneet myös keskusteluun kiinteistöveron muodostumisen epäkohdat eri asumismuotojen välillä.

JÄSENILLEMME HYÖDYLLISIÄ PALVELUJA

Yksi tehtävistämme on yhdessä paikallisyhdistysten kanssa auttaa jäseniämme pitämään kotinsa ja lähiympäristönsä hyvässä kunnossa tarjoten tietoa, neuvontaa ja työkaluja.

NEUVONTAA

Jäsenemme saavat veloituksetta laki-, rakennus- ja energianeuvontaa. Myös pihasuunnittelu- ja puutarhaneuvoja palvelee jäseniämme huhtikuusta syyskuuhun. Neuvontapäivät ja -numeron jäsenemme löytävät jäsensivuilta tai Omakotilehdestä.

HUOLTOKIRJA

Jäsenemme saavat veloituksetta huoltokirjan tai voivat tehdä omalle kodilleen maksuttoman huoltokirjan jäsentunnuksilla.

ETUJA JA ALENNUKSIA

Pienen jäsenmaksumme, noin 25 euroa vuodessa, saat helposti takaisin hyödyntämällä yhteistyökumppaneidemme etuja. Tutustu Omakotiliiton ja paikallisyhdistysten etuihin ja ota hyödyt itsellesi.

Omakotilehti

Jäsenille mm. seuraavia etuja: RTV:n myymälöistä alennusta 10-35 %, ja tarjoustuotteistakin aina 5 %ia, Kotipuutarha-lehden ensitilaus -50 %, Rantasipi -kylpylät -12 % päivän hinnasta, Viherlandiasta alennusta normaalihintaisista tuotteista -10 %.

LIITY TÄSTÄ JÄSENEKSI, SE KANNATTAA!

Jäsenmaksu on noin 25 € paikallisyhdistyksestä riippuen. Tarkan jäsenmaksun löydät yhdistysten tiedoista. Liittyessäsi voit jättää paikallisyhdistystiedon myös tyhjäksi, niin liitämme sinut sopivaan yhdistykseen osoitteesi perusteella.