Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu
Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa.

Liity nyt

Jäsenkirje 3/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

Suuret edut pieneen hintaan!

Liity jäseneksi nyt, jäsenmaksu keskimäärin vain 25 € vuodessa!

1. Vahva valtakunnallinen järjestö puolustaa ja valvoo omakotitalon, vapaa-ajan asunnon sekä pienkiinteistön omistajien, pientaloasukkaiden, pienrakentajien ja asunto-osakkeenomistajien oikeudellisia, taloudellisia ja yhteiskunnallisia etuja.

2. Lakineuvonta

Maksuttomassa lakineuvonnassamme pientaloasumiseen erikoistuneet lakineuvojat neuvovat jäseniämme lakiasioihin liittyvissä kysymyksissä. Neuvonta-ajat näet jäsensivuilta www.omakotiliitto.fi tai Omakotilehdestä.

3. Rakennus-, energia ja pihaneuvonta

Jäsenmaksuun sisältyy maksutonneuvonta puhelimitse. Neuvonta-ajat näet jäsensivuilta www.omakotiliitto.fi tai Omakotilehdestä.

4. Omakotitalon sähköinen huoltokirja

Jäsenmaksulla saat käyttöoikeuden oman kotisi sähköiseen huoltokirjaan. Huoltokirjaan merkitset ylös talossa tehdyt korjaus- ja kunnossapitotyöt, suunnittelet kotisi tulevia remonttitarpeita sekä saat hyviä neuvoja talosi kunnossapitoon. Hyvin tehty huoltokirja voi olla kiinteistökaupan yhteydessä jopa useiden tuhansien eurojen arvoinen.

5. Omakotitalon huoltokirjavihko

Myös painettu huoltokirja sisältyy jäsenmaksuun. Kun pidät talostasi hyvää huolta, takaat sen arvon säilymisen, saat säästöä asumiskustannuksissa sekä itsellesi terveellisen ja viihtyisän asumisympäristön.

6. Omakotilehti

Omakotilehti tarjoaa ajankohtaista ja monipuolista tietoa asumisen eri osa-alueilta. Omakotilehti on lukijoidensa arvostama ja odotettu julkaisu. Jäsenenä saat sen itsellesi neljä kertaa vuodessa kotiin kannettuna.

7. Omakotitalkkari

Omakotiliitossa toimii useita jäsenyhdistyksiä, joiden omakotitalkkareilta jäsen saa edullista apua siivous-, pihanhoito tai pienimuotoisiin kunnostustöihin.

8. Omakotiyhdistyksen paikallinen edunvalvonta

Paikallisyhdistys on kanava alueelliseen vaikuttamiseen omassa lähiympäristössä. Ole rohkeasti yhteydessä!

9. Jäsenedut yhteistyökumppaneilta

Omakotiliitto, yhdistykset ja piirit ovat järjestäneet etuja paikallisiin liikkeisiin. Etuja hyödyntämällä saat jäsenmaksusi takaisin.

• ·RTV Paras sisustuskauppa: alennusta jäsenkortilla 10-35 % alennusta normaalihintaisista tuotteista, tarjoustuotteista -5%.
  • ·Rantasipi-kylpylähotellit: alennusta 12 %ia päivänhinnasta.
  • ·Kevätmessut Helsingin Messukeskuksessa: jäsenkortilla kaksi yhden hinnalla, alennus 18 €.
  • ·Lisää jäsenetuja jäsenedut-sivulla sekä paikallisyhdistysten kotisivuilla!

10. Jos Omakotiliittoa ei olisi, kukaan ei puolusta pientaloja ja vapaa-ajan asumista

Omakotiliitossa otamme kantaa lainsäädännön valmisteluun pientalon ja vapaa-ajan asunnon näkökulmasta. Mitä enemmän meitä on, sitä vaikuttavampia olemme. Seuraa ajankohtaisia asioita, energiatodistuslaki muuttuu ja olemme olleet myös palauttamassa jätevesiasetusta uudestaan työn alle. Yhdessä onnistumme!

Tästä liittymissivulle, jäsenmaksu keskimäärin vain 25 €.