Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu
Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa.

Liity nyt

Jäsenkirje 1/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

Aurinkopaneelit ja aurinkokeräimet omakotitaloon edullisemmin

Tuontiliike.fi-verkkokaupasta löydät aurinkopaneelit ja aurinkokeräimet omakotitaloosi. Omakotiliiton jäsenetuna saat 5% alennuksen kaikista Tuontiliike.fi-verkkokaupan tuotteista.

Aurinkoenergiajärjestelmän hankinnasta omakotitaloon on tehty helppoa. Verkkokaupasta löydät valmiit aurinkosähköjärjestelmät ja aurinkolämpöjärjestelmät "avaimet käteen”-periaatteella ja kattava asennusverkosto palvelee sinua ympäri Suomen. Saat osaavaa asiakaspalvelua ja apua järjestelmäsi oikeassa mitoittamisessa, joten sinun ei tarvitse olla asiantuntija pystyäksesi hankkimaan aurinkoenergiajärjestelmän.

Saat hyödynnettyä Omakotiliiton jäsenetusi kirjoittamalla verkkokaupan ostoskorisivulla kampanjakoodikenttään koodin ”OMAKOTILIITTO”. Sen jälkeen ostoskorisi arvosta alennetaan automaattisesti 5% jäsenalennus ja voit jatkaa ostoksiasi normaalisti.

Suomen Tuontiliike Oy:n tavoitteena on tuoda aurinkoenergiatuotteet suomalaisille omakotiasujille helposti ja taloudellisesti järkevästi. Esimerkiksi aurinkolämpöjärjestelmän avulla voit tuottaa kotiisi kaiken lämpimän käyttöveden jopa 9kk vuodessa ja säästää siten sijoittamasi rahat nopeasti takaisin. Aurinkoenergiajärjestelmät ovat käytännössä huoltovapaita ja niiden käyttöikä on vähintään 30 vuotta.

Tervetuloa siis hankkimaan uusiutuva energialähde kotiisi ja hyödyntämään samalla jäsenetusi osoitteessa: Tuontiliike.fi (http://tuontiliike.fi)