Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu
Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa.

Liity nyt

Jäsenkirje 3/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

KAADETAAN KAMALA KERROIN JOUKKOHURMOKSELLA

Terveiset Helsinki City Run-juoksutapahtumasta ja Hartwall Areenalta sekä odotusfiiliksiä mittumaariaan. On aivan mahtava fiilis kokea yhdessä kanssaihmisten kanssa joukkohurmosta niin puolimaratonilla kuin jääkiekon MM-kisoissa kuin laiturinnokassa.

Juoksutapahtumassa saa juttuseuraa ja viime kilometreille jopa vetoapua kavereista ja hengenheimolaisista. Kiitos veljelleni loppumetrien tsempistä! Taannoisissa MM-jääkiekkokaukalon matseista yksi sykähdyttävimmistä peleistä oli varmasti Suomi-Venäjä maaottelu. Katsomo oli tasapuolisesti täynnä niin suomalaisia kuin venäläisiä ja kannustus molemmille joukkueille oli huikea. Draamaa niin kotikatsomossa kuin paikanpäällä. Juhannuksena puolestaan ystävät, sukulaiset ja tutut kokoontuvat yhteen nauttimaan niin toistensa seurasta kuin kauan odotetusta kesästä.

Näitä kaikkia tapahtumia yhdistää yhteenkuuluvuus, yhdessä tekeminen ja reilu meininki. Samaa reiluutta ei osoita uusi energiatodistuslaki, vaikka se koskettaakin yhteisesti kaikkia omakotiasukkaita.  Uudessa todistuksessa laskettu kulutus on täysin teoreettinen ja se kerrotaan vielä kertoimella. Kamala kerroin sähkölle on 1,7. Tämän seurauksena kulutus on moninkertainen todellisuuteen verrattuna.

Kaadetaan siis tämä kamala kerroin joukkohurmoksella.

Allekirjoita aloite joko
•  netissä https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/297
•  paikallisyhdistyksissämme http://www.omakotiliitto.fi/esittely/organisaatio/yhdistykset
•  liiton toimistolla (Sompiontie 1, Helsinki) tai