Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu
Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa. Huom! Nyt loppuvuosi maksutta!

Liity nyt

Jäsenkirje 4/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

AinaRaikasKoti

Ilmanvaihtokoneen suodattimet jäsenetuhintaan

AinaRaikasKoti on palvelu, jossa kodin ilmanvaihtokoneen suodattimet tulevat aina oikeaan aikaan vaihdetuksi. Omakotiliiton jäsenenä saat vuosimaksusta 10 % alennuksen.

Vuosisopimuksen avulla sinun ei tarvitse enää itse muistaa, koska ilmanvaihtokoneen suodattimet pitää hankkia ja vaihtaa.  Sopimukseen sisältyy suodattimet juuri sinun ilmanvaihtokoneeseesi. Suodattimet saat automaattisesti kotiin toimitettuna. Vuosisopimuksen voit solmia osoitteessa www.ainaraikaskoti.fi.  Omakotiliiton jäsenenä saat 10 % alennuksen vuosisopimuksesta, mainitse tilauslomakkeella kampanjakoodi "Omakotiliitto".

AinaRaikasKoti -palvelun taustalla on suomalainen perheomisteinen osakeyhtiö, jonka intohimona on raikas kodin sisäilma. Tärkeää on asiakkaiden hyvinvointi ja arkielämän helppous. Yrityksen kulmakivinä ovat laadukkaat tuotteet sekä odotukset ylittävä palvelu.

AinaRaikasKoti -palvelu on kasvanut paljon puskaradion kautta. Tyytyväiset asiakkaat kertovat tuttavilleen ja naapureilleen palvelusta. Se on paras merkki onnistumisesta.

Tervetuloa mukaan tyytyväisten, arkielämäänsä helpottaneiden ja raikasta kodin sisäilmaa hengittävien asiakkaiden joukkoon osoitteessa www.ainaraikaskoti.fi.