Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu
Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa. Huom! Nyt loppuvuosi maksutta!

Liity nyt

Jäsenkirje 4/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

Hanki ystäviäsi jäseneksi - saat jäsenhankkijan lahjan

Omakotiliitto ottaa kantaa lainsäädännön valmisteluun pientalon ja vapaa-ajan asunnon näkökulmasta. Mitä enemmän meitä Omakotiliiton jäseniä on, sitä suuremmat ovat vaikutusmahdollisuutemme pientaloasumista koskeviin kysymyksiin. Suosittele jäsenyyttä ystävillesi ja tuo heidät mukaan vaikuttamaan oikeudenmukaisemman asumisen puolesta.

Kun hankit vähintään 3 ystävääsi jäseneksi, saat lahjaksi Kaikki kompostoinnista ja maanparannuksesta -kirjan.

Kirjassa on selkeät ohjeet elintarvike-, puutarha- ja käymäläkompostin perustamiseksi sekä niiden hoitamiseksi. Kirjassa esitellään myös muut yleiset kompostointitavat, kuten mato-, kate-, pinta-, syvä- ja lantakomposti. (Lue lisää Minerva Kustannuksen sivuilta..)

Kun vähintään 5 ystävääsi liittyy jäseneksi saat Binja -tiivistyslistapaketin. VTT:n testaamalla Binja Tiivistyslistalla tiivistät ulko-ovet, väliovet, käytävän sekä terassin ja parvekkeen ovet. (Lue lisää Binjasta..)

Näin tilaat lahjan

Ilmoita oheisen linkin kautta omat ja ystäviesi yhteystiedot, niin saat postitse jäsenhankkijan lahjan kun ystäväsi jäsenmaksu on kirjautunut.

Huom. jäsenhankintalahjat saattavat muuttua menekin mukaan. Ilmoitamme muutoksista tällä sivulla. Varmista, että sähköpostiosoitteesi on oikein jäsentiedoissasi, niin saat ajantasaisimman tiedon myös jäsenkirjeessä.

Mukana vuosiarvonnassa

Niin ja muistathan, Sinä ja ystäväsi osallistutte samalla automaattisesti Applen iPad -taulutietokoneen arvontaan! Vuosiarvonta >>