Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu
Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa.

Liity nyt

Jäsenkirje 4/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

Muutokset jäsenyyteen

Oletko muuttanut? Haluatko erota tai vaihtaa yhdistystä?

Osoitteenmuutoksen teet kaikkein kätevimmin Jäsensivuilta, mitä kautta tiedot päivittyvät suoraan tietokantaan. Vaihtoehtoisesti voit täyttää nettilomakkeen tai lähettää sähköpostia liiton toimistolle toimisto@omakotiliitto.fi tai ilmoittaa muutoksista puhelimitse (09) 680 3710.

Yhdistyksen vaihtaminen
Jos olet muuttanut ja haluat vaihtaa paikallisyhdistystä, käy sekin vapaamuotoisella ilmoituksella toimistolle. Huom! Kun olet saanut uuden jäsenkortin vuoden alussa ja haluat vaihtaa yhdistystä, älä tällöin maksa saamaasi jäsenmaksulaskua, vaan ilmoita liiton toimistoon, mihin yhdistykseen haluat vaihtaa jäsenyytesi. Postitamme sinulle uuden yhdistyksen jäsenkortin ja jäsenmaksulaskun, jolla voit maksaa uuden yhdistyksen jäsenmaksun.

Jos vaihdat paikallisyhdistystä myöhemmin vuoden aikana, uuden yhdistyksen jäsenyydestä peritään uusi jäsenmaksu. Siksi suosittelemme yhdistyksen vaihtamista vuoden lopussa tai jäsenkortin saamisen yhteydessä ennen vanhan yhdistyksen jäsenmaksun maksamista.

Yhdistyksestä eroaminen
Jos haluat erota yhdistyksestä ja liitosta tulee tästä ilmoittaa liiton toimistoon. Jäsenyys ei pääty automaattisesti laskun maksamatta jättämiseen. Yhdistyssäännöt määräävät, että jäsenen ero (samoin kuin liittyminenkin) tulee käsitellä yhdistyksen kokouksessa. Omakotiliitto ei voi poistaa jäsenyyttä rekisteristä ilman jäsenen itsensä tai yhdistyksen tekemää ilmoitusta. Jos jätät laskun maksamatta, lähetetään laskusta muistutuskirje.

Markkinointikielto
Omakotiliitto toisinaan myy osoitteistonsa markkinointitarkoituksiin. Yleensä kyseessä on jäsenedun markkinointi. Jos et halua, että tietojasi annetaan eteenpäin, tulee asiasta ilmoittaa meille joko sähköpostilla tai puhelimitse. Myös jäsensivuilla on markkinointikiellolle oma kohtansa, jonka voi käydä ruksimassa.