Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu
Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa.

Liity nyt

Jäsenkirje 1/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

Jäsenmaksu maksetaan kerran vuodessa

Jäsenmaksun suuruuteen vaikuttaa se, mihin jäsenyhdistykseen liityt.
Omakotiliiton paikallisyhdistykset päättävät itse jäsenmaksuistaan syyskokouksissaan. Jäsenyhdistysten jäsenmaksu henkilöjäsenille on keskimäärin vain 25 euroa vuodessa.

Tarkka jäsenmaksun summa löytyy kunkin paikallisen yhdistyksen yhteystiedoista. Jäsenmaksu on voimassa kalenterivuoden. Jäsenmaksut saavat nopeasti vastinetta, kun jäsenpalveluja ja -etuja hyödynnetään.

Kun jäsenyyshakemus on käsitelty Omakotiliitossa, lähetetään liitosta jäsenmaksulasku ja jäsenkortti. Jäsenkortilla jäsenyys on kätevä osoittaa hyödynnettäessä oman paikallisyhdistyksen ja liiton jäsenetuja.

Omakotiliitto lähettää uuden jäsenkortin ja laskun aina tammikuussa. Jos et syystä tai toisesta halua jatkaa jäsenyyttä, tulee siitä ilmoittaa liiton toimistoon.

Osoitteenmuutokset tulevat tietoomme myös Itellasta, mutta muutosten kirjauksen nopeuttamiseksi voi niistä lähettää erikseen sähköpostia liiton toimistolle.

Ilmoittamalla sähköpostiosoitteen sähköisessä liittymislomakkeessa, saa jäsenhakemuksen hyväksymisestä vahvistuksen sekä tunnukset jäsensivujen käyttöön automaattisesti sähköpostilla.

Katso tästä jäsenlajit (excel).

Jos olet maksanut jäsenmaksua vahingossa liikaa tai saman laskun kahteen kertaan, ole ystävällinen ja ilmoita nimesi ja tilinumerosi toimisto@omakotiliitto.fi tai (09) 6803710, niin palautamme rahat. Palauttamattomat virhemaksut käytetään järjestön perustoimintaan. Alle 5 euron tai yli kolme vuotta vanhoja suorituksia ei palauteta.