Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu
Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa.

Liity nyt

Jäsenkirje 4/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

Opas asunnonostajalle ja -myyjälle

Tämän oppaan tarkoituksena on kuvata kiinteistönvälittäjän laajaa tehtävien kirjoa ja toimintaa asunto-osakkeiden ja asuinkiinteistöjen myynnissä.

Tutustumalla esitteeseen saat hyvän kuvan kaikista niistä tehtävistä, jotka kiinteistönvälittäjä hoitaa varmistaakseen asuntosi myynnin parhaalla mahdollisella tavalla, lakien ja asetusten mukaan sekä oikeaan hintaan.

Näin voit itse muodostaa käsityksen, mitä ammattimaisesti ja aina asiakkaidensa parasta ajatteleva välittäjä tekee onnistuneen asuntokaupan toteutumiseksi. Tämän oppaan avulla voit tehdä päätöksen, kenet ammattilaisista valitset auttamaan Sinua omissa asumisasioissasi!

Avaa opas tästä

Guide till bostadsköpare och -säljare
Den här guiden skildrar den omfattande mängd av uppgifter som fastighetsmäklarens uppdrag består av. Med den kan du själv bilda en uppfattning om vad en professionell mäklare, som alltid handlar med kundens bästa i åtanke, gör för att förverkliga en lyckad bostadsaffär. Med hjälp av denna guide kan du själv avgöra vilket proffs du väljer att hjälpa dig med angelägenheter som berör ditt boende!