Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu
Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa.

Liity nyt

Jäsenkirje 1/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

Hyvä tietää pihan ja puutarhan hoidosta

Oletko uudistamassa pihaasi? Taimistoviljelijät ry ja Puutarhaliitto ovat tuottaneet avuksesi joukon videoita helpottamaan pihasi hoitoa. Apua pihaan -videoista löydät hyötytietoa eri kasvilajien istuttamisesta ja hoidosta. Videoissa esitetään lyhyesti ja ytimekkäästi kaikki tärkeimmät pihanhoidon asiat. Puutarhan hoito on mukavaa ja kohtuullisen helppoa. On tärkeää nauttia pihatöistä!

Vältä näitä virheitä. Oman pihan uudistaminen kannattaa aloittaa vaikka katsomalla Vältä näitä virheitä –video. Videolla nostetaan esille muutamia pihasuunnittelun tärkeitä asioita, jotka huomioimalla pihasta tulee paljon toimivampi.

Hedelmäpuiden kevätruiskutus

Lannoittamisen perusasiat

Talvisuojaus. Pakkanen, jyrsijät ja kevättalven ahava ovat puutarhakasvien uhkana, mutta puutarhuri voi vaikuttaa paljon näiden vaarojen vähentämiseen.

Lisää hyötytietoa löydät muista Apua pihaan -videoista ja Puutarhaliitosta