Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu
Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa.

Liity nyt

Jäsenkirje 3/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

Liittovaltuusto

Liittovaltuusto on Omakotiliiton korkein päättävä elin liittokokouksien välillä. Liittokokous valitsee liittovaltuuston jäsenet neljävuotiskaudeksi.  Liittovaltuustopaikat jakaantuvat eri piirijärjestöjen kesken jäsenyhdistysten jäsenmäärien välisessä suhteessa kuitenkin niin, että jokaisen piirin alueelta on edustus. Liittovaltuustossa on tällä hetkellä 52 valtuutettua henkilökohtaisine varajäsenineen. Täältä näet liittovaltuuston nykyisen kokoonpanon.

Liittovaltuusto kokoontuu kaksi kertaa vuodessa keväisin ja syksyisin. Keväällä valtuusto päättää muun muassa tilinpäätöksestä, liittohallituksen toimintakertomuksesta ja vastuuvapauden myöntämisestä. Syksyllä päätetään seuraavan toimintavuoden liiton jäsenmaksusta, talousarviosta ja toimintasuunnitelmasta.

Jäsenjärjestöt voivat tehdä aloitteita liittovaltuustossa käsiteltäväksi.