Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu
Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa.

Liity nyt

Jäsenkirje 2/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

OMAKOTILIITTO - PAREMMAN ASUMISEN PUOLESTA

Suomen Omakotiliitto ry on alan ainut valtakunnallinen pientaloasukkaiden ja vapaa-ajan asukkaiden edunvalvonta- ja palvelujärjestö, joka edistää pientalovaltaista elämänmuotoa. Omakotiliitto on puoluepoliittisesti sitoutumaton ja siihen kuuluu 256 paikallisyhdistyksen kautta jo 75 000 henkilöjäsentä.

Omakotiliitto on aatteellinen yhteisö, johon kaikkien pientalojen omistajien kannattaa kuulua jo ihan periaatteesta!

LIITY JÄSENEKSI JO TÄNÄÄN!

Omakotiliitto on toiminut jo vuodesta 1947 asti, ja liitolla on vankka asema asiantuntija- ja palvelujärjestönä. Omakotiliitto tarjoaa jäsenilleen luotettavaa ja riippumatonta tietoa omakotiasumisesta sekä järjestö- ja jäsenpalveluita kiinteistönpitoon.

Hyödynnä edullisen jäsenmaksun antamat edut
Jäsenmaksu on keskimäärin 25 euroa paikallisyhdistyksestä riippuen, ja sillä saa:

Jäseneduista pääset osalliseksi myös perustamalla paikallisyhdistyksen. Jos kuulut yhdistykseen, joka ei vielä kuulu omakotiliittoon, lue miksi liittyminen kannattaa.