Kirjaudu jäsensivuille
Kirjaudu
Omakotiyhdistykset ja piirit

Suuret edut pieneen hintaan!
Liity jäseneksi nyt. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin, suositusjäsenmaksu on vain 30 € vuodessa.

Liity nyt

Jäsenkirje 4/2017

HYVÄ JÄSEN!
Oheisessa jäsenkirjeessä ajankohtaista asiaa Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lue jäsenkirje tästä (pdf).

Aiemmat jäsenkirjeet >

Asumismenot 2014 -tutkimus

Asumismenot 2014 -diaesitys (tiivistelmä Omakotiliitto)

Asumismenot 2014 -diaesitys

TIEDOTE 21.8.2014: Asumismenojen osuus käytettävistä tuloista kasvaa

Asumismenot nousevat keskimäärin 3,6 prosenttia vuodessa vuoteen 2018 mennessä.

Asumismenojan kasvun ennakoidaan olevan voimakkaampaa kuin käytettävissä olevien tulojen kehitys vuosina 2014-2018. (lue lisää)

MEDDELANDE 21.8.2014: Boendekostnadernas andel av den tillgängliga inkomsten ökar

TIEDOTE 21.8.2014: Jarruja asumisen verotukseen

Asumismenot 2014 -selvitys: Asuminen vie leijonan osan tuloista

Asumismenojen kasvu jatkuu nopeana. Asuminen vie kuluttajien, palkansaajien ja asunnonomistajien tuloista leijonan osuuden. Uutta lähivuosien kehityksessä on se, että käytettävissä olevat tulot kasvavat vain hitusen. Kiinteistöliiton ja Omakotiliiton PTT:llä teettämä selvitys paljastaa, että asumismenot jatkavat kasvua jo nykytietojenkin valossa runsaat kolme prosenttia vuosittain. (lue lisää)

MEDDELANDE 21.8.2014: Beskattningen av boendet måste bromsas

Tiedot perustuvat Kiinteistöliiton ja Omakotiliiton Pellervon Taloustutkimuksella teettämään tutkimukseen, jossa on vuosittain tarkasteltu kotitalouksien asumismenoja.